שטיח לוגו של כל בית עסק הוא חלון הראווה שלו ובזכותו כל אחד מכיר את החברה ואת העיסוק הספציפי שלה. כאשר בונים מותג, הלוגו הצבעוני, הוא חלק אינטגרלי חשוב ביותר ומאפיין את העסק ואת פועלו.
לאור זאת כאשר מגיעים עובדים ומבקרים למשרד, הדבר הראשון שהם רואים הוא שטיח לוגו שממוקם בכניסה למשרד. הימצאותו של השטיח יוצרת רושם רב ומראה עוצמתי למותג כולו.
הנראות של המשרד
הנהלת כל חברה מקדישה חשיבה רבה לנראותו של המשרד ולכן היא משקיעה רבות בקו העיצובי אשר תואם את טעמם של מנהלי החברה ואת תחומי העיסוק שלה. לכן זה ברור מאליו שהם יזמינו שטיח לוגו שימוקם בכניסה למשרד כך שכל מי שמגיע אליו ייהנה לראות אותו. העובדה שיש שטיח כניסה ממותג יוצרת זיכרון צילומי של הלוגו ולכן לאורך זמן כל אדם יזכור כיצד נראה הלוגו הממותג של עסק זה או אחר.
הזמנה של שטיח ממותג
כאשר מדובר במשרד חדש, נעזרים בדרך כלל במעצב הפנים אשר מגבש חשיבה על הגודל הנכון ביותר של שטיח כניסה ממותג שכדאי להזמין. החלטה זו מתקבלת על פי שטחו של החלל, הצורה הגיאומטרית שלו וכמות המבקרים הצפויה בכל יום. יש אפשרות להזמין שטיח לוגו בטיב מעולה בכל גודל רצוי.
בתהליך הייצור המוקפד של השטיח, מטמיעים את הלוגו על פי צורתו המוכרת וגווניו המדויקים. היתרון של הייצור במפעל המקצועי בארה"ב של שטיח עם הדפס לוגו הוא בכך שהצבעים נותרים עמידים לאורך זמן, הם אינם דוהים ואינם משנים את הגוון שלהם. בתחזוקה נכונה של ניקוי השטיח אחת לשבועיים, הנראות של השטיח היא תמיד מעולה.
עיצוב של המותג
כאשר מדובר במותג שיש לו סניפים רבים, כמו אולמות תצוגה במקומות שונים בארץ, או סניפים של משרד עורך דין ספציפי, מאד נעים להגיע לכל אחד מהמיקומים ולראות בכניסה שטיח לוגו שימושי ויפהפה שהוא זהה בכל אחד מהאתרים של החברה.
היתרונות של שטיח לוגו
שטיח כניסה ממותג איכותי הוא בעל יכולות ספיחה נרחבות. הוא מסוגל לקלוט עד 5.5 קילוגרם של לכלוך אשר כולל בוץ, חול, אבק, רטיבות, לחות, לכלוך קשה ועוד בכל מטר מרובע. בזכות פעולת הספיחה רוב הלכלוך שהיה על נעליהם של העובדים ושל המבקרים בעת ההגעה למשרד נעלם. בדרך זו מונעים את כניסתם פנימה של מיקרו אורגניזמים אשר עלולים לזהם את כל המרחב במשרד.
בתהליכי הייצור והניקוי של שטיחים עם הדפס לוגו, הם עוברים הליך אנטי בקטריאלי מוקפד באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים שהם אפקטיביים מאד ואינם רעילים. החומרים הללו נותרים בתוך הרבדים הפנימיים והחיצוניים של השטיחים ולכן יש להם השפעה לאורך זמן.
תקנים של שטיחים ממותגים
שטיחי נובה הם בעלי תקן אמריקאי לאחר שבוצעו בהם כל הבדיקות הרוחביות המחמירות הנדרשות. בנוסף לכך הם בעלי תקן NFSI למניעת החלקה וזאת לאור העובדה שהשטיחים מחוזקים בחלקם התחתון באמצעות כריות וואקום אשר מצמידות אותן לרצפה וכך השטיח לא זז כלל. שטיח לוגו נבדק באופן מעמיק על ידי מהנדס בטיחות של חברת יוסי שחר בע"מ ונקבע שהוא עומד בכל הפרמטרים הנדרשים בקטגוריה זו.
לאור זאת מעניקה חברת שטיחי נובה שבע שנות אחריות לכל אחד מהאופציות של שטיח עם הדפס לוגו, לרווחתם של הלקוחות ולשביעות רצונם.
ניקוי של שטיחי סף
שטיח לוגו אפשר לקנות או לשכור, על פי שיקולה של הנהלת החברה. ההמלצה המקצועית שלנו היא למסור בכל שבועיים את השטיח לניקוי מאסיבי במפעל הניקוי של שטיחי נובה. על פי סבב קבוע מגיע הצוות המיומן של עובדי המפעל לכל אחד מהמשרדים מגלגל את השטיח המלוכלך ומניח במקומו שטיח נקי. בדרך זו לאורך שבועיים סופח השטיח את כל הלכלוך ולאחר פרק זמן זה מניח הצוות שלנו שטיח נקי שנראה חדש לחלוטין.
השטיח המלוכלך עובר הליך של ניקוי מאסיבי באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים שהם אנטי בקטריאליים ובעלי אפקטיביות גבוהה, במכונת כביסה גדולה מאד ולאחר מכן השטיח מועבר לייבוש במייבש כביסה ייעודי למטרה זו.
הנחת שטיח כניסה על פרקט או על ריצוף
במקומות שיש בהם דריכה רבה של אנשים, הדבר משפיע על הנראות של הריצוף או הפרקט כיוון שהם נשחקים ולכן הגוון שלהם מתבהר ורואים את השוני בנראות של הרצפה בכניסה למשרד מול הנראות במרחב הכללי.
הנחה של שטיח כניסה ממותג בכניסה לעסק פותרת את הבעיה הזו, כיוון שכמות גדולה של מבקרים דורכים על השטיח וכך נמנעת השחיקה של הרצפה. בדרך זו אין צורך להחליף בכל כמה שנים את הריצוף או את הפרקטים בכניסה למשרד ולספוג את העלויות הכבדות של מהלך זה.